Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Wanneer start mijn abonnement?

    Nadat u een abonnement heeft aangevraagd ontvangt u direct een e-mail met inloggegevens. Hiermee kunt u inloggen op de website en de digitale krant lezen in de Hoogeveensche Courant-app.

    Intussen verwerken wij de aanvraag in ons systeem. We streven er naar dit binnen 3 werkdagen te doen. Zodra uw abonnement definitief is verwerkt ontvangt u van ons een een bevestiging per e-mail of brief. Vanaf dat moment kunt u ook de papieren krant verwachten (indien van toepassing).

  • Stopt mijn proefabonnement automatisch?

    Ja. Een proefabonnement wordt altijd voor een bepaalde periode afgesloten. Wanneer die periode is afgelopen, stopt het proefabonnement automatisch. Wanneer het proefabonnement bijna afloopt ontvangt u bericht van ons met een aanbod voor een doorlopend abonnement. Lees de volledige voorwaarden.

  • Is er ook een app voor mijn telefoon of tablet?

    Jazeker! Met de app Hoogeveensche Courant heeft u toegang tot de digitale krant op uw tablet en smartphone. De digitale krant is een kopie van de papieren krant waarbij u kunt inzoomen op artikelen en foto's. Lees hier meer over onze digitale producten. 

  • Wat is jullie verspreidgebied?

    Het verspreidingsgebied van de Hoogeveensche Courant is de gemeente Hoogeveen.

    Twijfelt u of de krant bij u bezorgd wordt? Vul uw postcode in bij de aanvraag en u ziet direct of deze in het verspreidgebied valt. Mocht dat niet het geval zijn, dan kunt u altijd een Digitaal-abonnement aanvragen of contact met ons opnemen voor een postabonnement.

  • Stopt mijn doorlopende abonnement automatisch?

    Nee, het abonnement geldt tot wederopzegging. Een opzegging moet minimaal één maand voor het verstrijken van de lopende betaalperiode bij ons binnen zijn. Lees de volledige voorwaarden.

  • Kan de prijs van het abonnement zomaar aangepast worden?

    Nee. Voor de eerst overeengekomen abonnementsperiode geldt het tarief zoals op deze website staat vermeld. Na deze periode behoudt de Hoogeveensche Courant zich het recht voor om het abonnementstarief te wijzigen. Indien u het niet eens bent met een prijsaanpassing, heeft u het recht het abonnement te beëindigen met een opzegtermijn van één maand. Lees meer hierover in de voorwaarden.

  • Hoe kan ik een abonnement beëindigen?

    Wilt u uw abonnement opzeggen? Dan dient de opzegging minimaal één maand voor het begin van een nieuw kalenderkwartaal* bij ons binnen te zijn. Dit kunt u doen door een e-mail of brief te sturen of door dit telefonisch door te geven. Lees de volledige voorwaarden.

    *Kalenderkwartaal = januari t/m maart, april t/m juni, juli t/m september en oktober t/m december.

  • Staat uw vraag er niet bij?

    Ga naar onze uitgebreide servicedesk op hoogeveenschecourant.nl/service of bel ons op 088-800 2061 (lokaal tarief)

  • Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?

    Lees hier onze abonnementsvoorwaarden.